![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEidUDYd_MBHf0HMiNgXqhdrnjfIE7rtYN-ZwNcL-o9EV0gxav5YXiWOnJsljC1kkVsGzxEYyTxSi6kGSzF3ENgm9olxMC7TD5_3OPInYlNpGFkW-sG9MgxXa3MAPlO_wSA4KrGMA5Va_dI/s320/5.jpg)
Индонезия ще бъде страна партньор на тазгодишния Международен панаир за потребителски стоки и технологии. 30 индонезийски компании ще покажат своите експозиции в панирния комплекс. Те предлагат широка гама продукти - от бижутерия, мебели, облекла, батик, коприна, кожени артикули, ръчно изработени изделия, аксесоари за дома и храненето до услуги, които популяризират туризма и секторите за инвестиции. България се приема като входна точка за индонезийските стоки в Европейския съюз, затова правителството на Индонезия е решило да представи нейната икономика на ПРОЛЕТ 2009. Приоритетите на Индонезия в икономическите отношения с България са търговията, инвестициите и туризмът, осъществяването на общи проекти в сферата на технологиите, научните разработки и военната индустрия. Има интерес към сътрудничеството в областта на сондажните работи при търсенето на водоизточници за питейна вода и изграждането на електроцентрали там. Над 26 милиона долара годишно е стокообменът между България и Индонезия. За южноазиатската държава изнасяме семена от анасон и кориандър, тютюн, картони и хартии, ламарини, конвертори, а внасяме кафе, палмово масло, звукозаписна техника, мебели и части за мебели, какаова маса. Това е втората страна партньор на Международния панаир за потребителски стоки и технологии след Гърция през 2006 година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар