![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgowT7xW38wPix9FBsu8O-rFXLBkVcd-aFhJPfOqaqzyzatrRkK7Z4H1z-QfMX-V_No-OpDXBp1QlkRClhvu2Mpu5RbwKAURq9nhnufDskvYzv3mw3WOWfuN2B2rhaiAdSlpvkfqLBNBsA/s320/3.jpg)
Постановката надниква в отношенията на тийнейджърката Цепи и нейния вуйчо. В тяхната любовна история, напомняща Набоковата "Лолита", се разкриват дълбоки пластове на човешката природа. Вниманието се фокусира върху всичко, което се съгласяваме да понесем от онези, които ни обичат. " Семейството е в основата на повечето поами. зашото
обществото и политиката на времето" - казва в едно интервю авторката Пола Вогъл, чиито пиеси се занимават най-често с взаимоотношенията в семейството. Именно силната драматургична основа на "Как се научих да кормувам" провокирала режисьора Николай Поляков. Той пък, от своя страна, привлича за идеята някои от най-добрите професионалисти в гилдията - проф. Красимир Вълканов, оформил сценографията на постановката в камерното пространство на "Сцена 49", и проф. Румен Цонев, който за 199-и път композира авторска музика за театрално представление.
обществото и политиката на времето" - казва в едно интервю авторката Пола Вогъл, чиито пиеси се занимават най-често с взаимоотношенията в семейството. Именно силната драматургична основа на "Как се научих да кормувам" провокирала режисьора Николай Поляков. Той пък, от своя страна, привлича за идеята някои от най-добрите професионалисти в гилдията - проф. Красимир Вълканов, оформил сценографията на постановката в камерното пространство на "Сцена 49", и проф. Румен Цонев, който за 199-и път композира авторска музика за театрално представление.
Няма коментари:
Публикуване на коментар