петък, 21 ноември 2008 г.

Светът е за двама?

Колко пъти ти се е случвало да прекараш дни, гледайки романтични филми, сред носни кърпички и изядени до дъно кутии с течен шоколад след поредната раздяла с поредния мистър "перфектен"? Няма място за вайкане! Да си без мъж, отдавна не е повод за самосъжаление. Дори напротив! Много момичета предпочитат да не се ангажират със сериозна връзка, а да се наслаждават на свобода­та си по-дълго. "Ходих с Мишо 2 години - започ­ва разказа си Милена (25) - и мислех, че той е единственият. Когато вече правех планове как ще заживеем заедно, той взе да излиза "по мъж­ки" и в един момент вече почти не си говорехме Разделихме се и страдах мно­го, но после осъзнах, че той не е бил за мен. Започнах да излизам и да се запознавам с различни хора, и то без да се притеснявам, че някой наму­сено ме гледа ревниво от другия край на масата. Сега се ценя повече u повече знам какво търся u искам!" Много момичета се ВкопчВат В пърВото момче, В което са се влюбвали, а той неВинаги е мъжът мечта. След тоВа осъзнаВат как са пропуснали най-хубаВите си години. "Ходихме 4 години с Пламен - пърВото ми гадже. Много се карахме, но аз не исках да се разделяме. Все се надяВах да се промени. Накрая обаче ми дойде до гуша. Осъз­нах колко много Време съм загубила с него и сега гледам да го наваксам" Яна (25). ТрябВа ли да се заробваме с мъж, за когото сме наясно, че не е подходящ да бъде баща на децата ни? СтруВа ли си да чакаме да се променя, при услоВие че през тоВа Време покрай нас може да мине идеални­ят? Страхуваме ли се от самотата, или прос­то имаме нужда от някого до себе си, пък бил той и не съВсем подходящият? Не, не и не! Има­ме много по-добра идея! Вместо да те побиват тръпки от състоянието "Без гадже съм", по-добре се фукай с него! Не си ли си се замисляла, че така ще си много по-апетитна плячка за необвързаните сладури? Смело се опълчи на изградените норми, които с пръст в лицето ти назидават как не е хубаво да си сама, защото май не е никак лошо да разполагаш с времето си само за теб. Ето какво споделя и Ели (23): "Когато съм сама, се чувствам свободна. На спокойствие си обикалям магазините и прекар­вам часове с приятелките си." Защо пък да не използваме максимално времето, което ни дава липсата на гадже? Има толкова много начини, с които може да го запълним, и то ползотворно: шопинг, разкрасителни процедури, срещи с при­ятелки и флиртове, колкото ти сърце иска! Та­ка че, вместо да си блъскаш главата, че си без мъж, по-добре се възползвай от свободата си, за да синтезираш плЬсовете и минусите, които ще ти по­могнат да отсееш наистина "перфектния". И ще видиш, че никак не боли да си сама! Освен най-много главата ти, но това ще е от махмурлука след снощната парти вечер...


figurata.com

Няма коментари: