Става дума за съвсем новото изделие на марката "Sony", което ще излезе на пазара в Япония на 12 май тази година и в момента в Страната на изгряващото слънце върви усилната му реклама по всички тв канали. Може би защото телевизорът ще е доста скъп дори по тамошните стандарти - малко над 19 (хиляди щатски долара, ) клиповете, които хвалят достойнствата му, са доста екстремни. Този, който показва например устойчивостта на новия телевизор на запрашаване, го показва буквално заринат в пясък и прахоляци. А това означава, че телевизорът издържа на доста стабилни опръсквания с вода (но не и на струи или пълно потапяне), а нивото му на защита от прах е едва с единица по-ниско, т.е. 5, по шестобалната скала за оценяването й.
Всъщност, телевизорът е предназначен не само за домашно ползване, но и за професионалния пазар, като средство за видеореклама и информационен дисплей. Ето защо може да работи и при вертикална ориентация на екрана. При завъртането му логото на компанията производител автоматично се премества от дългата върху късата страна на дисплея.
Всъщност, телевизорът е предназначен не само за домашно ползване, но и за професионалния пазар, като средство за видеореклама и информационен дисплей. Ето защо може да работи и при вертикална ориентация на екрана. При завъртането му логото на компанията производител автоматично се премества от дългата върху късата страна на дисплея.
Няма коментари:
Публикуване на коментар